Мотивація до діяльності. Інтелектуальний розвиток
Пон, 03/25/2024 - 15:33

Як мотивувати і залучати до діяльності дитину із порушеннями інтелектуального розвитку
- Помічати найменші досягнення, хвалити за старанність, радіти успіху дитини.
- За можливістю використовувати наочно-дійове мислення для пояснення, дитина буде зацікавлена процесом.
- Мотивація дитини формується внаслідок її потреб, тому батькам варто звітувати вчителю про мотиваційні методи (потреби) для досягнення результатів в учбовій діяльності дитини.
- Домовитися з батьками дитини про формування домінуючих установок, спрямованих на досягнення успіху.
Що категорично не можна робити з цією категорією дітей
- Внаслідок емоційно-вольової слабкості таких дітей, вони реагують гостро на будь-які подразники. Не можна допускати зайвих звукових, світлових та інших подразників (шум за вікном, надмірно яскраве світло, тощо).
- Особливо важливо не критикувати дитину, її особливості.
- Пояснювати дитині думку потрібно спокійно, іноді варто повторювати декілька разів спокійним тоном, без підвищення голосу.
- Не можна виключати дитину з колективу за її особливість, обмежувати контакт із однолітками. Навпаки, варто познайомити дитину із колективом, провести класний час (бесіду) щодо поведінки з нею.
Підготувала вчитель фізичної культури ЮЛІЯ Назаренко
- 2 переглядів